Vi som jobber her:

Kjersti Hægstad, leirskolelærer

Kjersti er leirskolelærer og daglig leder på leirskolen. Utdannet lærer men har jobbet mest utendørs med guiding, leirskole og sikkerhet og beredskap. Trives best ute blant folk og hunder.

Morten Kuraas, leirskolelærer

Morten jobber til daglig ved Røros skole. Han er den av oss med lengst fartstid på leirskolen. Morten er spesielt god på å ta dere med gjennom Røros sin historie og guider dere stødig gjennom Olavsgruva i tillegg til at han er med på alle andre aktiviteter. Det er utenkelig med Storwartz Leirskole uten Morten.

Kristin Thorsen, leirskolelærer

Kristin jobber også ved Røros skole til daglig. Kristin er hundekjører og har kjørt både Femundløpet og Finnmarksløpet, så velger klassen leirskole med hundekjøring er dere i trygge hender. Kristin er en sprudlende dame med enorm arbeidskapasitet og kan sees fra tidlig morgen til sen kveld-overalt.

Steffen Schølberg er ansatt i Røros brannvesen men tar med sitt blide og behagelige vesen på leirskolen når han har mulighet. Han fungerer som guide, vaktmester, teknisk ansvarlig og det meste. En skikkelig trivelig alt-mulig-mann!

Rita Jensvold er ny sjef på kjøkkenet. Hun har fagbrev i industrisøm men er like god over grytene som ved symaskinen. Hun ser ikke mørkt på å tilberede mat til store grupper med skrubbsultne barn og voksne.