Klassetur

På Storwartz Leirskole driver vi ikke bare med leirskole. Gjennom året har vi mange klasseturer hit. Både ungdomsskoleelever og elever fra videregående. Vi setter sammen program og aktiviteter etter ønske og budsjett. Det er mulig å leie leirskolebygningen og stå for alt det andre selv om dere har et begrenset budsjett. Vi kan stille med guider og/eller kjøkkenpersonale om det ønskes. Det anbefales å booke i god tid da det fort blir fullt og populære aktiviteter, som hundekjøring, er vanskelig å få booket om dere venter for lenge.

Har klassen din lyst til å oppleve å bo på fjellet midt i mellom gamle gruvebygg? Lære om Røros sin historie og delta på omvisning i Olavsgruva? Kjøre ditt eget hundespann over Rørosvidda, overnatte i snøhule eller isfiske på et av vannene her oppe?

Ta kontakt for et uforpliktende pristilbud.